Koronavirustiedote 20.8.2020

20.8.2020

Koronavirustilanne elää tällä hetkellä Suomessa ja koko Euroopan alueella.  Jotkut maat ovat jo kokemassa ns. epidemian toista aaltoa lisääntyvine tartuntoineen, ja myös Suomessa tartuntamäärä on rauhallisen alkukesän jälkeen lievässä kasvussa.

Suomen Tanssinopettajain Liitto STOL ry haluaa tähdentää, että mitä vastuullisemmin koko tanssiyhteisö toimii ja pystyy omalla toiminnallaan ehkäisemään tautitilanteen pahenemista, sitä nopeammin pääsemme avaamaan normaalia harjoitus- ja kilpailutoimintaa.

Haluamme muistuttaa jäseniämme, että he vastaavat omien tapahtumiensa toteuttamisesta siten, ettei koronavirukseen liittyvä tautitilanne pahene.  Jokaisen toimijan ja harrastajan vastuulla on noudattaa viranomaisten määräyksiä, ohjeita ja suosituksia omassa toiminnassaan.

Erityisesti toivomme jäsentemme muistuttavan asiakkaitaan siitä, etteivät he tule harjoituksiin tai muihin tanssitapahtumiin, jos ovat matkustaneet ulkomailla viimeisen 14 vuorokauden aikana.

20.8.2020
Suomen Tanssinopettajain Liitto STOL ry