"STOL-opettajien päiväkahvit" on käynnistetty!

2.9.2021

Tänään pidettiin menestyksellä ensimmäinen "STOL-opettajien päiväkahvitilaisuus" Zoomin välityksellä.  Mukana oli 12 innokasta STOL:in tanssinopettajaa, ja keskustelu ja ideoiden heittely oli vilkasta.  Ideana on kokoontua tästä päivästä eteenpäin joka toinen torstai klo 10-11 online-kokoukseen keskustelemaan joko yleisesti tai ennalta sovitulla teemalla, joissa jäsenet voivat myös toimia alustajina sovitusti.  Kyseessä on siis eräänlainen STOL-opettajien vertaistukiryhmä, johon ihan jokainen STOL:in jäsen on tervetullut silloin, kun ehtii ja kokee tarpeelliseksi.  Etukäteisilmoittautumisia ei tarvita.

Välillä kuulee sanottavan, että STOL ei tarjoa paljon jäsenilleen, mutta oikeastaan me kaikki yhdessä olemme STOL, joten voimme tarjota osaamistamme toinen toisillemme ja kysellä toisiltamme vaikka vain kuulumisia - tai sitten kysyä vinkkejä ja kokemuksia opettamiseen liittyvistä asioista.

Tanssinopettajan ammattielämä voi olla yksinäistä, ja tämän vertaistukiryhmän kautta tarjoamme kaikille jäsenillemme mahdollisuuden verkostoitua, purkaa sydäntään ja kehittää ammattitaitoamme yhdessä.

Tervetuloa kaikki!  Seuraava päiväkahvitilaisuus pidetään 16.9.2021 klo 10-11 ja siitä eteenpäin aina kahden viikon välein, joten laittakaahan täppä kalenteriinne.

Vakiomuotoinen kokouslinkki tulee tässä:

STOL-opettajien päiväkahvit

Meeting ID: 679 5269 9422